۱۳۹۷ مهر ۱, یکشنبه

مشخصات فنی نیم طبقه پیش ساخته (مزنین)

نیم طبقه پیش ساخته(مزنین) جهت استفاده حداکثری از فضای انبار تولید و جرا می‌گردد. فضاسازان امین با طراحی و اجرای مزنین برای انبار به استفاده بهینه شما از فضای انبار کمک می‌کند. مزنین دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:
1- سیستم های نیم طبقه پیش ساخته ( مزنین ) برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با دهانه و ارتفاع های مختلف می باشد .
2- قابلیت طراحی برای تحمل بارهای مختلف را دارا می باشد و کلیه محاسبات بارهای استاتیک و دینامیک توسط نرم افزارهای مربوطه (SAB - ETABS) شبیه سازی می گردد .
3- قابلیت نصب بالابر و پلکان برای جابجایی کالا را دارا می باشد .
4- سطح نیم طبقه بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود . 
5- فضای زیر نیم طبقه پیش ساخته جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می با شد .
6- سطح بالای نیم طبقه برای بارگذاری کالا و یا ایجاد فضاهای اداری و یا برای جایگزینی میزهای مونتاژ ، مناسب و قابل طراحی می باشد .
7- قابلیت طراحی در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح را دارا می باشد . 
8- کلیه ستونها بوسیله بیس پلیت های مخصوص که دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM/A123 می باشند و رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند .
9- رنگ کلیه ستونها با فام طوسی و کلیه متعلقات راهروبندی با فام طوسی آلکید آمید مایع بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوششش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر