۱۳۹۷ مهر ۱, یکشنبه

قفسه بندی پیچ و مهره‌ای

قفسه بندی های پیچ و مهره ای که از رایج ترین قفسه بندی ها در انبارها هستند توسط فضا سازان امین می‌تواند طراحی و اجرا گردند.این نوع از قفسه ها دارای ویژگی های هستند که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم:
1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی و انبارهای فنی را دارا می‌باشند. 
2- بارگذاری بصورت دستی انجام می‌گیرد.
3- این نوع قفسه بندی از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد.
4- محاسبات انجام شده بر روی صفحه قفسه بر اساس بار یکنواخت و گسترده انجام گرفته و طبقات در اندازه‌های استاندارد تولید می‌گردد.
5- نوع نبشی قفسه بندی پیچ و مهره ای با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد طبقات اصلی تعیین می‌گردد. 
6- این نوع قفسه بندی دارای متعلقاتی از قبیل: ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و... می‌باشد که با توجه به درخواست مشتری قابل ارائه می‌باشد.
7- در این قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از پلکان پیچ و مهره¬ای و راهرو بندی میان قفسه‌ها استفاده شده که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
8- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها و تعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
9- رنگ تمامی قطعات این نوع قفسه بندی با فام طوسی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه نیز قابل تحویل می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر