۱۳۹۷ مهر ۱, یکشنبه

قفسه بندی پانل راک

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی پانل های راک در انواع مختلف به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین و مناسب ترین بهره برداری را بکنید. قفسه بندی پانل راک دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده‌ایم :
1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی، ابزار‌ها و انبارهای میانی تولید را دارا می‌باشد.
2- طراحی شده جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص. 
3- این نوع قفسه بندی از فریم‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه‌ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر بوده و به صورت ردیف‌ها ی تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد. 
4- فریم‌های قفسه بندی از اتصال ستون‌ها و بادبند‌ها ی افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می‌گردد که در عرض‌ها و طولهای مختلف تولید و معمولاً فریم‌های وسط هر ردیف به صورت مشترک می‌باشد. 
5- بازو‌ها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای ۴ یا ۵ ناخن می‌باشد که با جوش CO۲ به بازو متصل و برای بارگذاری‌ها ی مختلف و دهانه‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌گردد این بازو‌ها به گونه‌ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می‌باشد. 
6- پوشش کف طبقات قفسه بندی پانل راک از نوع کفپوش مخصوص (پانل راک) می‌باشد که بر روی بازو‌ها (بدون پیچ و مهره) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می‌گردد. 
7- محاسبات تحمل وزن بازو‌ها و کفپوش‌ها بر اساس بار یکنواخت و گسترده (KG/M ۲) و با توجه به نیاز مشتری و تعاریف انجام شده برای هر طبقه انجام می‌گیرد. 
8- ستونهای این نوع قفسه بندی به وسیله رول فرم تولید و نوع ستون و ضخامت آن بر اساس بارگذاری یکدستگاه و فاصله طبقات به علاوه بارهای وارده بر راهروبندی و فاصله اولین طبقه تا سطح زمین تعیین می‌گردد. 
9- در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه‌ها استفاده می‌گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
10- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها وتعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه می‌گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
11- رنگ کلیه اجزاء فریم‌ها با فام طوسی، کفپوش‌ها با فام طوسی و برای بازو‌ها و رابط‌ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع می‌باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌باشد. 
12- در این سیستم تعبیه جا کارتی بر روی بازو‌ها برای کد گذاری، راهنمای ورودی راهرو‌ها و... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر